GEZINSBOND HAACHT

Kortingskaarten voor het openbaar vervoer

Hoe vraagt u een kortingskaart aan?



1.Het aanvraagformulier invullen:


Dit formulier kunt u HIER downloaden .

Gelieve ook uw e-mailadres op het aanvraagformulier te vermelden.


2.Naar het gemeentehuis gaan


Ga met het ingevulde formulier naar het gemeentehuis om uw gegevens te laten verifiëren (wettigen van het formulier)

Als ouder met levenslang recht is het voldoende dat u ons een kopie bezorgt van uw huidige kortingskaart.

U hoeft dan niet langs het gemeentehuis te gaan om uw gegevens te laten verifiëren.


 

3.Het aanvraagformulier indienen bij de verantwoordelijke


U wordt ook in 2020 lid van de Gezinsbond: vul uw lidnummer zeker in op het aanvraagformulier.

Als uw kind geboren is vóór 2002, vergeet dan niet een attest van de kinderbijslag bij te voegen of eventueel een studieattest.



4.De kortingskaarten zijn klaar 


Van zodra de kortingskaarten klaar zijn, ontvangt u een mail van Nele  waarin staat dat de kaarten zijn toegekomen.

U kunt ze dan bij haar afhalen. Vergeet daarom zeker niet uw e-mailadres op het aanvraagformulier te vermelden.


 


Met de kortingskaarten voor het openbaar vervoer reist u heel wat voordeliger met de 'NMBS'

Voor de gemeente Haacht en Wakkerzeel kunt u voor de aanvraag van een kortingskaart terecht bij onze verantwoordelijke:


Nele Kennis

Werchtersesteenweg 96

3150 Haacht

016/64.92.16

kennis.nele@gmail.com


Kortingskaarten 2020


Vanaf november 2019 is het tijd om onze voorbereidingen te treffen,

zodat wij u tijdig uw kortingskaarten voor 2020  kunnen bezorgen.

De prijs van een aanvraag is 6 euro per gezin, ongeacht het aantal kaarten.

Duplicaten voor vervuilde, onleesbare of zoekgeraakte kaarten kosten 5 euro per aanvraag.

Wat moet u doen?

• Controleer alle gegevens en zet een kruisje vóór de naam van de gezinsleden

   waarvoor u een kortingskaart wilt aanvragen.

• Stort 6 euro op  rekening BE27 9731 2482 3573 met als mededeling uw naam en lidnummer van de gezinsbond

• Als u mij het aanvraagformulier volledig ingevuld en ondertekend ten laatste op

   2 december 2019 bezorgt dan moet u niet zelf naar het gemeentehuis gaan om uw  gegevens te laten verifiëren.

   Formulieren die vanaf 3 december 2019 binnen gebracht worden,

   moeten reeds geverifieerd zijn op het gemeentehuis.

o Als u enkel een nieuwe kaart nodig hebt voor de ouders dan is het voldoende

   om ons een kopie te bezorgen van uw laatste (huidige) kortingskaart.

   Uw gegevens moeten dan niet geverifieerd worden op het gemeentehuis.

o Voor kinderen vanaf 18 jaar ( geboren vòòr 2002) is bovendien een kinderbijslag- of studieattest vereist.

• Vermeld ook uw e-mailadres op het aanvraagformulier. Zo kunnen wij u gemakkelijk bereiken en ontvangt u een mail als de kortingskaarten   

   klaar zijn.

• Gelieve het aanvraagformulier te posten bij Nele Kennis op volgend adres: Werchtersesteenweg 96 3150 Haacht.

Met een kortingskaart krijgt u korting op

• treintickets tussen twee Belgische stations: 50% korting

• kinderen van 6 tem. 11 jaar reizen gratis met de trein

Hebt u nog vragen, neem dan zeker contact op met de verantwoordelijke,

Nele Kennis Tel. 016/64.92.16.       kennis.nele@gmail.com